Wij zijn momenteel gesloten
0

Algemene voorwaarden

Overeenkomst

Een overeenkomst tussen u als klant en onze bezorgservice via onze website of telefonisch voor de bestelling, bezorging of het afhalen van onze maaltijden, dranken en aanverwante artikelen.

Restaurant informatie 

Onze informatie met betrekking tot, onder andere, bedrijfs- en contactgegevens, ken-uw-klant informatie, algemene informatie, productaanbod (maaltijden, bijgerechten, opties en dranken, inclusief samenstelling, ingrediënten en toevoegingen van maaltijden en dranken waaronder informatie over allergieën, voeding en inhoud indien wettelijk vereist), menukaarten, prijzen voor ieder afzonderlijk product (inclusief btw), bedrijfslogo, domeinnaam, bezorggebied, bezorgkosten, minimale bestedingsbedragen, bankrekeningnummer voor facturering en betalingen, btw-nummer, openingstijden.

Toegang tot ons restaurantportaal

Hier kunt u bij ons online uw bestelling plaatsen nadat u een gebruikersnaam met wachtwoord hebt aangemaakt.

Garanties van ons restaurant

1)wij garanderen dat we alle toepasselijke wetten en regelgeving naleven

2) wij garanderen dat de maaltijden, dranken  en overige producten geschikt zijn voor consumptie en voldoen aan de (informatie)eisen van de toepasselijke voedselwetgeving en aanverwante wet- en regelgeving

3) wij garanderen dat wij over alle vereiste vergunningen beschikken voor de uitoefening van ons restaurant

4) wij garanderen dat we niet in staat van faillissement verkeren, dat er geen surseance van betaling is verleend en dat er geen onderzoek of vervolging door enige autoriteit naar ons is ingesteld.

Totstandkoming, levering van overeenkomst

1) een overeenkomst komt tot stand als u als klant door middel van het plaatsen van een bestelling via onze website of telefonisch een aanbod van ons restaurant heeft geaccepteerd. Wij zijn verantwoordelijk voor de naleving en nakoming van de overeenkomst. U als klant bent zelf verantwoordelijk voor een reactie naar ons als u van mening bent dat wij als restaurant onze overeenkomst niet zijn nagekomen.

2) als een bepaalde bestelling niet geheel kan worden bezorgd of afgehaald stellen wij u zelf op de hoogte en bieden wij u een redelijk alternatief voor het ontbrekende.

3) u als klant bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid volledigheid van uw bestelling. Wij als restaurant kunnen eventueel telefonisch contact met u opnemen wanneer er van onze kant enkele zaken onduidelijk zijn ten aanzien van uw bestelling.

4) wij stellen de bestelling ter beschikking voor afhalen of bezorgen conform onze leveringsvoorwaarden.

5) bij verkoop van alcoholische dranken zijn wij verplicht te checken of u als klant voldoet aan de minimale leeftijdsvereisten conform de van toepassing zijnde wetgeving. Voldoet u niet aan deze voorwaarde dan weigeren wij u deze alcoholische dranken te leveren.

Wij kunnen uw bestelling bij een van de volgende gevallen annuleren

1) u onjuiste contact of adresgegevens bij uw bestelling hebt opgegeven

2) ons aanbod niet langer beschikbaar is en u het door ons aangeboden alternatief niet accepteert

3) er sprake is van overmacht van onze kant.

Beoordelingen van ons restaurant

1) u als klant kunt naar uw eigen goeddunken een beoordeling van onze dienstverlening publiceren

2) wij plaatsen zelf geen eigen beoordelingen over ons restaurant.

Klachtenprocedure

Wij zijn verantwoordelijk voor de afhandeling van eventuele klachten en om deze klachten naar tevredenheid op te lossen ter nakoming van de overeenkomst.

Persoonsgegevens

1) wij vragen u uitsluitend persoonsgegevens aan ons kenbaar te maken die nodig zijn ter uitvoering van onze overeenkomst

2) wij verstrekken geen privacy gegevens aan derden.

Informatie van Thai Sawoi op andere websites

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele foutieve vermeldingen over ons bedrijf met betrekking tot openingstijden, menu’s of andere uitingen als reserveringen van tafels bij ons restaurant (wij beschikken niet over een fysieke locatie waar u onze heerlijke maaltijden kunt eten).